Many things are better when enjoyed together. DNATA Catering & Retail.

The year 2024 started with a new communication campaign for DNATA Catering, the company that owns part of the restaurants and cafes at Henri Coandă Airport in Bucharest. The campaign is communicated under the umbrella: Many things are better when enjoyed together and it started from the need to create a positive association between DNATA and the services this company provides for passengers at the airport. But how to do that when people didn’t associate DNATA with anything?

So, starting from the tension that we are more and more interconnected thanks to technology, but at the same time we feel an increasing desire to be together physically, we created a story about Togetherness. 

Whether those transiting the airport are with significant others, on their way to someone significant, or have just left from someone significant, everyone travelling has a Togetherness of their own. And DNATA has gently entered the story, with a campaign that urges people to think of their loved ones, facilitating a pleasant airport experience, both through an emotional Togetherness, but also through a transactional one, which is just as important.

The first part of the Many things are better when enjoyed together campaign kicked off on Valentine’s Day, and encourages the celebration of the genuine connection between partners, with a simple and direct CTA: Celebrate your true connection. We’ve prepared some romantic surprises and experiences for airport passengers that will bring those travelling together emotionally closer, and those travelling alone deeper into the thoughts of their better half.

Officially, the time spent in Henri Coandă airport has become more enjoyable for everyone!

RO:

Anul 2024 a început cu o nouă campanie de comunicare pentru DNATA Catering, firma care deține o parte din restaurantele și cafenelele din Aeroportul Henri Coandă din București. Campania este comunicată sub umbrela: Many things are better when enjoyed together și a plecat de la nevoia de a crea o asociere pozitivă între DNATA și serviciile pe care această companie le furnizează pasagerilor din aeroport. Dar cum să faci asta în condițiile în care oamenii nu asociau DNATA cu nimic? 

Astfel, pornind de la tensiunea că suntem tot mai interconectați datorită tehnologiei, dar simțim în același timp o creștere a dorinței de a fi împreună fizic, am creat o poveste vizavi de acest Împreună

Fie că cei care tranzitează aeroportul sunt cu oamenii importanți, fie că se îndreaptă spre cineva important, sau tocmai au plecat de lângă cineva important, toți cei care călătoresc au un Împreună al lor. Iar DNATA a intrat ușor în poveste, printr-o campanie care îi îndeamnă pe oameni să se gândească la cei dragi, facilitându-le o experiență plăcută în aeroport, atât printr-un Împreună emoțional, dar și printr-unul tranzacțional, care este la fel de important. 

Prima parte a campaniei Many things are better when enjoyed together a început pe 14 februarie 2024, de Valentine’s Day, și încurajează celebrarea conexiunii autentice dintre partenerii de cuplu, printr-un CTA simplu și direct: Celebrate your true connection. 

Am pregătit pentru pasagerii aeroportului câteva surprize romantice și experiențe care îi vor apropia emoțional pe cei care călătoresc împreună, iar pe cei care călătoresc singuri îi vor duce cu gândul la “jumătatea” lor.

Oficial, timpul petrecut în aeroportului Henri Coandă a devenit mai plăcut pentru toată lumea.